Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Αν δεν πιστέψεις στα όνειρα, όσο κοντά κι αν φτάσεις αυτά σε εγκαταλείπουν

Μια πορεία που ξεκίνησε πέρσι το Σεπτέμβρη ολοκληρώθηκε άδοξα τον Ιούνιο του 2008.

Η Δύναμη Κορυδαλλού (ή τουλάχιστον ότι έχει απομείνει από αυτήν) ηττήθηκε για δεύτερη φορά στα πέναλτι από την ομάδα των Tifozi και αν και κατά γενική ομολογία ήταν ποδοσφαιρικά καλύτερη από τους αντιπάλους της αποκλείστηκε δικαίως μιας και δεν κατάφερε να νικήσει τους αντιπάλους τους ούτε μία φόρα στις 4 μεταξύ τους αναμετρήσεις (3 ισοπαλίες και 1 ήττα).

Τα σχετικά με τον αγώνα που ολοκληρώθηκε ισόπαλος 2-2 λίγο έχουν σημασία μιας και πλέον προέχει ο σχεδιασμός για τη νέα περίοδο.

Θα κληθεί γενική συνέλευση από όλα τα μέλη της ομάδας ως τώρα.

Σκοπός είναι όλοι να παραμείνουν στην ομάδα και τη νέα χρονιά, αρκεί να υπάρχει σύμπνοια απόψεων και στόχων.

Ήδη είναι γνωστές λίγο ως πολύ οι αποχωρήσεις του Μιχάλη Ανυφαντάκη που θα βρίσκεται στην Κύπρο από τη νέα χρονιά και ίσως και κάποιων άλλων μελών της ομάδας που δεν γνωρίζουμε αν έχουν διάθεση να μείνουν και να προσφέρουν (π.χ. Τάσος Καραθεόδωρος που από τη νέα χρονιά θα έχει ξεμπερδέψει με τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις).

Σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα σύνολο από 12 – 14 ποδοσφαιριστές που θα πρωταγωνιστήσει ξανά στο νέο πρωτάθλημα, οι οποίοι θα βάζουν πάνω από όλα την ομάδα και όχι τους εαυτούς τους, καθώς πλέον είναι καιρός να περάσουμε στο σχηματισμό ενός συνόλου που δεν θα βασίζεται απλά σε άτομα που απλά τους αρέσει το ποδόσφαιρο και θα έρχονται να περνούν την ώρα τους, αλλά σε άτομα που θα πονούν την ομάδα και θα θέλουν να κερδίζει ακόμα κι αν αυτοί είναι π.χ. καθ’ όλη τ η διάρκεια του αγώνα στον πάγκο.

Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Θ. Νικολάου

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπερα σε ολους...δεν θελω να πω τα καθιερωμενα και τυπικα σχολια ειμασταν ατυχοι και τα σχετικα...οταν σε 4 παιχνιδια δεν νικας εστω και απο τυχη δεν μπορεις να αποβλεπεις σε κατι καλυτερο...θεωρω δικαιο τον αποκλεισμο μας και ας διαφωνησουν ορισμενοι με την αποψη μου...απο την αρχη που μπηκαμε στα play-off σε καμια στιγμη δεν δικαιολογησαμε τον τιτλο του φαβορι που μας ακολουθουσε στην διαρκεια του πρωταθληματος και μου θυμησαμε παλιες και αξεχαστες εποχες που παλευαμε για μια νικη να χαρουμε λιγο...μαλλον καποιοι εμειναν ικανοποιημενοι που τερματησαμε πρωτοι στην κανονικη διαρκεια του πρωταθληματος και επαψαν να εχουν κινητρα για κατι παραπανω και απλα επιαναν χωρο στην ομαδα...λυπαμαι αν ενοχλουν ορισμενους τα οσα ειπα αλλα η θεση μου σαν δευτερος αρχηγος με γεμιζει με περισσοτερη ευθηνη ωστε να πω καποια πραγματα...πλεον ξερω ποιοι αγαπουν αυτο που κανουμε και ποιοι απλα ερχονται για να παιξουν μπαλα.Οσες προσθηκες και αν κανουμε αν ορισμενοι δεν αποκτησουν παθος στο παιχνιδι τους θα ειμαστε μια ζωη εκτος τιτλων.Πιστεψτε με οτι οσο θελατε ολοι μαζι αυτο το πρωταθλημα εγω το ηθελα ακομα περισσοτερο για τις θυσιες που εχω κανει γι'αυτη την ομαδα και γιατι στην τελικη το αξιζα περισσοτερο απο τους αντιπαλους μου...πειτε με γραφικο πειτε με οπως θελετε αλλα εγω τρεις μερες τωρα δεν εχω ορεξη ουτε να φαω γιατι νιωθω οτι μου πειραν κατι που δικαιουμε...οσοι νιωθουν οτι δεν θελουν να συνεχισουν μπορουν να φυγουν γιατι ουδεις αναντικαταστατος και το εχω αποδειξει εμπρακτα σε ολους...οσοι ασπαζονται τις αποψεις μου τους καλω να με ακολουθησουν τοσο εμενα οσο και τον αρχηγο της ομαδας μας ΝΟΤΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ για την συνεχεια μιας ταλαντουχας και πολλα υποσχομενης ομαδας...της ΔΥΝΑΜΗΣ...εγω δεν εγκαταλειπω για οτι εχω αγωνιστει 2 σεζον τωρα...Σας ευχαριστω ολους για τον χρονο σας...

Με εκτιμιση
ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΡΙΩΤΑΚΗΣ 18

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΦΕΤΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΑΤΥΧΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΩ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ.ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.

ΜΑΝΟΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα σε φιλους και συμπαικτες...βλεπω οτι καποιοι εξαφανιστηκαν μετα τον αποκλεισμο της ομαδας αλλα δεν πειραζει...διευκοληνουν την θεση μου για του χρονου που θα ξερω ποιους θα θεσω εκτος ομαδας...καποιοι αλλοι παλι μιλουν για επιτυχημενες χρονιες που μου δειχνουν οτι μεχρι βαζουν τον πυχη...η χρονια ειναι αποτυχημενη αφου ο στοχος ηταν το πρωταθλημα στον ομιλο μας και οχι απλα η πρωτη θεση πριν τα play off.Καποιοι απλα χαιρονται με την τριτη,τεταρτη θεση γιατι δεν νοοτροπια νικητη...υπαρχουν βεβαια παιδια οπως εγω ο Νοτης ο Βαγγελης ο Τσαλικης που τα τελευταια χρονια εχουμε μαθει στις ομαδες που παιζουμε κατα καιρους να κανουμε πρωταθλητισμο και οχι να κανουμε τους κομπαρσους και γι αυτο θεωρουμε αποτυχια την φετινη καταληξη...θα ηθελα να απαντησω σε ενα φιλο που εξεφρασε την υποψια του κατα ποσο θα ειμαστε ΟΜΑΔΑ οπως χαρακτηριστικα δηλωσε του χρονου...ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ και θα ειμαστε ακομα καλυτεροι με αρκετα νεα και ταλαντουχα προσωπα που θα κανουν την διαφορα και θα δωσουν οχι μονο το κατι παραπανω αλλα αυτο που εχω στο μυαλο μου...ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...δεν ζηταω πλεον να με ακολουθησουν ολοι γιατι ξερω ποιους να υπολογιζω απο δω και περα...θελω 10 με 13 ατομα που να εχουν την ψυχη του νικητη και οχι να ειναι loosers...κανεις δεν μπορει να καταλαβει πως υπαρχει αυτη η ομαδα στο μυαλο εμενα και του Νοτη και πως θελουμε να την δουμε μια μερα...Καλη μερα σε ολους σας. ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΡΙΩΤΑΚΗΣ 18