Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

O Παναγιώτης Νικολάου επανεκλέχτηκε αρχηγός

Ο Παναγιώτης Νικολάου ψηφίστηκε για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν αρχηγός της ομάδας από τους συμπαίκτες του.

Μάλιστα σε μια αμφίρροπη μάχη στην αρχική ψηφοφορία ισοψήφησε με τον Νίκο Τσιριωτάκη (5 ψήφους ο καθένας) και αναγκάστηκα υπήρξε δεύτερος γύρος με τον Παναγιώτη Νικολάου να παίρνει τελικά 8 ψήφους και ο Νίκος Τσιριωτάκης 6 ψήφους.

Δεύτερος αρχηγός θα είναι λοιπόν ο Νίκος Τσιριωτάκης και τρίτος ο Ευάγγελος Μπουλουγούρης που πήρε 3 ψήφους έναντι 1 που πήρε ο Παντελής Δουμένης.

Ο αρχηγός της ομάδας δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος που οι συμπαίκτες μου και πάλι μου έδειξαν την εκτίμησή τους κι ελπίζω να τους δικαιώσω και πάλι. Βασικός σκοπός μου είναι να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να πετύχουμε ό,τι δεν μπορέσαμε την περασμένη σεζόν. Επίσης θέλω να τονίσω πως για μένα το τελικό αποτέλεσμα των εκλογών ήταν το αρχικό στο οποίο κι εγώ κι ο Νίκος Τσιριωτάκης μοιραστήκαμε τον ίδιο αριθμό ψήφων. Το δεύτερο μέρος ήταν απλά τυπικό για το ποιος θα φορά στους αγώνες το περιβραχιόνιο. Με αυτό θέλω να τονίσω ότι ουσιαστικά φέτος θα υπάρχει δίδυμο αρχηγών με την γνώμη και των δύο να έχει την ίδια βαρύτητα, καθώς επίσης και του Βαγγέλη Μπουλουγούρη που αποτελεί τον τρίτο αρχηγό της ομάδας.

Τέλος θα ήθελα να συμπληρώσω πως τη φετινή σεζόν οι κινήσεις που έγιναν ήταν για το καλό της ομάδας και όλοι μας κατανοώντας την προσπάθεια που γίνεται θα πρέπει να είναι σοβαροί και πάνω από όλα να βάλουν την ομάδα μας.
Ευχαριστώ και πάλι όλους τους συμπαίκτες μου».