Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

Αρχηγός της ομάδας ο Παναγιώτης Νικολάου

Ο Παναγιώτης Νικολάου συγκέντρωσε το 53% των ψήφων των συμπαικτών του και παρέμεινε στην αρχηγία της ομάδας.

Δεύτερος αρχηγός εκλέχτηκε ο Νίκος Τσιριωτάκης που πήρε το 30% των ψήφων και τρίτος αρχηγός θα είναι ο Μιχάλης Ανυφαντάκης τον οποίο εμπιστεύτηκε το 15%.

Συγκεκριμένα ο Παναγιώτης Νικολάου πήρε 7 ψήφους, ο Νίκος Τσιριωτάκης 4 και ο Μιχάλης Ανυφαντάκης 2.

Ο αρχηγός της ομάδας δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος που οι συμπαίκτες μου στην πρώτη επίσημη ψηφοφορία μου έδειξαν αναγνώριση στην μέχρι τώρα προσπάθειά μου για την ομάδα. Το ότι βγήκα αρχηγός δε σημαίνει ότι είμαι κάτι παραπάνω από τα υπόλοιπα μέλη της “οικογένειας” της Δύναμης. Θα συνεχίσω να προσφέρω στην ομάδα, με όποιο τρόπο μπορώ, όπως θα το έκανα ακόμα και σε περίπτωση που δεν έβγαινα αρχηγός. Η εκλογή μου αυτή μου δίνει περισσότερο κουράγιο να συνεχίσω την προσπάθεια για να γίνει η Δύναμη ξανά μεγάλη, πράγμα που αποτελεί στόχο όλων μας. Όλοι μαζί ενωμένοι πρέπει να πάρουμε τα παιχνίδια μέχρι το τέλος της χρονιάς ώστε να πάρουμε το πρωτάθλημα κάνοντας το πρώτο σημαντικό επίτευγμα για την ομάδα. Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου είτε με ψήφισαν είτε όχι, καθώς πιστεύω πως ο κάθε ένας που ψήφισε είχε στο νου του το καλύτερο για την ομάδα».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα κυριοι...ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ για τιν εκλογη αρκει να παιζεις τεμπελαρε...να ξερεις οτι εισαι αρχηγος λογω οτι εκανες ολοκληρη προεκλογικη εκστρατεια...τι αλλη τετρετια θα πεσει το καθεστως χουντας που υπαρχει στην δυναμη...
και παλι καλημερα και η επιλογη ειναι η καλυτερη γιατι ο νοτης περα απο καθε πλακα τρεχει για την ομαδα πιο πολυ απο μας τα λεμε αυριο