Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

Επειδή κάθε ομάδα πρέπει να λειτουργεί με δημοκρατικές διαδικασίες, να είναι πάνω από όλα παρέα και αυτό να φαίνεται παντού και πάντα, προσκαλώ όλους εσάς να ψηφίσετε ποιον θεωρείτε καταλληλότερο για αρχηγό της ομάδας. Τον «τίτλο» αυτό τον είχα εγώ μέχρι στιγμής, επειδή οργάνωσα την ομάδα. Όμως πλέον η οργάνωση έχει επιτευχθεί. Βάζω λοιπόν στην κρίση του κάθε ενός από εσάς την επιλογή του αρχηγού της Δύναμης, από εδώ και στο εξής. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν επιθυμώ πλέον να είμαι αρχηγός. Απλά δεν μου αρέσει να αυτορίζομαι. Αν πρόκειται να συνεχίσω να είμαι θα συμβεί επειδή με εκλέξατε εσείς.

Τα άτομα που μετέχουν στην ψηφοφορία τοποθετήθηκαν κυρίως με το κριτήριο της «παλαιότητας» στην ομάδα. Εξαίρεση αποτέλεσε ο Μιχάλης Ανυφαντάκης, που αν και δεν είναι παλιός έγινε γρήγορα ένας από εμάς και αποτελεί πραγματικά ηγετική φυσιογνωμία μέσα στο γήπεδο, γεγονός αδιαμφισβήτητο.

Αν κάποιο μέλος της ομάδας επιθυμεί να είναι υποψήφιος ή να αποσύρει την υποψηφιότητα του, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου, είτε να το αναρτήσει στο site με μορφή σχολίου και θα τον βάλω.

Θα επιθυμούσα η ψηφοφορία να είναι ονομαστική και ο καθένας να δώσει (ανεξάρτητα από τις μέχρι τώρα συνήθειές μας…) έναν μόνο ψήφο.

Θα ήθελα με μορφή σχολίου να αφήνετε το όνομά σας και ποιον ψηφίζετε.
Ευχαριστώ


Παναγιώτης Θ. Νικολάου

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΨΗΦΙΖΩ ΓΙΑ ΑΡΓΗΓΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ.
Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΟΤΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΗ ΠΕΡΝΑΩ ΖΩΗ ΚΑΙ ΚΟΤΑ. (ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ) ΕΠΙΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ ΔΥΝΑΜΗ ΔΕ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ. ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
ΜΠΟΥΛΟΥΓΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΨΗΦΙΖΩ ΓΙΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΑΣΠΕΝΣ....ΦΥΣΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ???ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ Κ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ...(ΤΕΜΠΕΛΗ Ε ΤΕΜΠΕΛΗ)ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΥΤΗ Κ ΟΠΟΙΟ Κ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΗΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΑΝΥΦΑΝΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

Ανώνυμος είπε...

5. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ: Ψήφισα ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα σε ολους τους συμπαικτες μου...αν και θα ηταν τιμη μου να φερω τον τιτλο του αρχηγου στην ομαδα δεν μπορω βαση με τα πιστευω μου να ψυφησω εμενα οποτε στηριζω τον ΝΟΤΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ...αυτο ΝΑΙ ειναι αξιοκρατικο και οχι γιατι καποιοι καποτε επωφεληθηκαν απο τον ΝΟΤΗ.καποιοι οποτε τους δινεται η ευκαιρια γελειοποιουν τα πραγματα ακομα και σε ποιο σοβαρες καταστασεις.ο αρχηγος σε καθε παιχνιδι θα φοραει το περιβραχιονιο και μονο αυτος θα μπορει να μιλαει με τον διαιτητη.νομιζω οτι ειναι το ποιο σωστο.θα ηθελα να παρω μια απαντηση τηλεφωνικη απο τον ΝΙΚΟΛΑΟΥ.......ΤΣΙΡΙΩΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ψηφιζω τον Τσιριωτακη γιατι τον θεωρω ψυχη της ομαδας και ακομα και σε παιχνιδια που νικαμε 5 και 6 μηδεν κανει οτι μπορει για να μην δεχτουμε γκολ...Δουμενεις

Ανώνυμος είπε...

σορυ για το λαθος στο ΔΟΥΜΕΝΗΣ εγινε απο κεκτιμενη ταχυτητα..Δουμενηςt

Ανώνυμος είπε...

ψυφησα τον ΝΙΚΟ.ΓΡΗΓΟΡΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Πιστευω οτι δεν θα επρεπε να ψηφζουμε τους εαυτους μας...θα ηταν ποιο αντικειμενικο.ΤΣΙΡΙΩΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ.

jdzik είπε...

(7) J. Dzik: Εγώ ψηφίζω Νικολάου. Ο λόγος είναι απλός: μέχρι τώρα έκανε πολύ καλά τη δουλειά του αρχηγού, το παιδί έχει τρέξει για την ομάδα και είμαι σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος από την ηγεσία του.
Από εκεί και πέρα, με τιμά ιδιαίτερα ο χαρακτηρισμός μου ως υποψήφιο για την αρχηγία, αλλά θέλω να εκφράσω την επιθυμία μου να αποσυρθεί το όνομά μου από την ψηφοφορία. Πιστεύω πως δεν μου λείπει κάτι για αυτή τη θέση αλλά γνωρίζω επίσης πως λόγο διαφορετικών προτεραιοτήτων αυτή την περίοδο για άλλα θέματα (επαγγελματικά-φοιτητικά κ.α.) δε θα μπορούσα να αφιερώσω τη δέουσα προσοχή και αφοσίωση στα καθήκοντα της θέσης του αρχηγού.
Τέλος, υποθέτω πως κάθε νέα σεζόν-διοργάνωση που θα συμμετέχει η ομάδα η ψηφοφορία θα επαναλαμβάνεται;;

Από εκεί και πέρα μέχρι του χρόνου (γιατί λογικά κάθε νέα σεζόν η ψηφοφορία θα επαναλμβάνεται)

Ανώνυμος είπε...

ΗΓΗΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΥΠΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΖΙΚ ΠΑΡΕ WARCRAFT, LORD OF THE RINGS.
TYPOY ZOSE ΜΟΥΡΙΝΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ.
ΤΥΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ.
Ο ΝΙΚΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΚΟΛΠΟΣΤ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ.
ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΝΟΤΗ ΜΙΣΗ ΨΗΦΟ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΣΤΟ ΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο BLOGGER ΘΑ ΜΕ ΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ AYTO,ΟΠΟΤΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟ
NOTH.ΟΜΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΙΧΑΛΑΣ C.RONALDO ΧΡΥΣΗ ΜΠΑΛΑ 2007

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα παιδια...σχετικα με την ψηφιση τον εαυτων μας θελω να πω οτι δεν νοιωθω αδικημενος επειδη δεν ψηφισα εμενα γιατι το εκανα συννειδητα σκεπτομενος μονο το καλο της ομαδας...ξερω αν μπορω να ανταποκριθω σαν αρχηγος αλλα γνωριζω και την προσφορα του ΝΙΚΟΛΑΟΥ οποτε ακομα και δευτερος να ερχομουν στις επιλογες σας παλι τιμη μου θα ηταν και σας ευχαριστω πολυ ολους...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ....ΤΣΙΡΙΩΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Παρακαλω παιδια οποιοι δεν εχουν ψηφισει να το κανουν ωστε να ανακοινωθει επισημα ο αρχηγος...ευχαριστω πολυ...ΤΣΙΡΙΩΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Το οτι εχω αγωνιστει σε αυτη την ομαδα εχοντας και φετινη συμμετοχη νομιζω οτι μου δινει το δικαιωμα να μετεχω και γω στην ψηφοφορια.Ψηφιζω τον Τσιριωτακη γιατι ειναι τοσα χρονια φιλος μου και αυτος με εφερε στην ομαδα,επισης μαζι του συνενοουμαι πιο ευκολα παρα με τους υπολοιπους...ο Νοτης θα κρινει αν θα γινει δεκτη η ψηφος μου.Βαγγελης Τσαγανης

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοι φιλοι και συμπαικτες οσοι απο εμας ειναι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ πιστευω να χαρηκαν εχτες με την ομαδαρα μας που κοιταξε στα ματια την CHELSEA και εμεινε ψντανος στο κυνηγι της προκρησης...ελπιζω να μαθαινουμε απο αυτους γιατι αν βγουμε πρωτοι στον ομιλο μας θα αντιμετωπισουμε και καλυτερες απο εμας ομαδες ομως με πιστη και δουλεια μπορουμε να κανουμε αυτο που καποιοι ισως θεωρουν και εγω το πιστευω πολυ υπερβαση...ολοι μαζι μπορουμε.ευχαριστω και παλι οσους μεχρι τωρα με στηριζουν με την ψηφο τους γιατι με τιμαει ιδιαιτερα.ΤΣΙΡΙΩΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ 18

metalman5e είπε...

Βλέπω πάλι ότι μαζεύτηκαν πολλοί ανώνυμοι ψήφοι.

Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό, πάντως θα διατηρήσω την αρχική γραμμή και θα σβηστούν αρκετοί.

Τα σωστά αποτελέσματα είναι:

ΑΝΥΦΑΝΤΑΚΗΣ: 1
ΜΙΧΑΛΑΣ: 0
ΝΙΚΟΛΑΟΥ: 5
ΤΣΙΡΙΩΤΑΚΗΣ Ν.: 3

Χρειάζεαι άλλη μία ψήφος για να συγκεντρωθεί το 50% και να μιλάμε πλέον για έγκυρα αποτελέσματα ψηφοφορίας.

Καλημέρα σε όλους

Παναγιώτης Θ. Νικολάου (#5)

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ!!!!
ΨΗΦΙΖΩ ΓΙΑ ΑΡΓΗΓΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ο Γιάννης Τσαλίκης είμαι και στηρίζω με την ψήφο μου το Νίκο Τσιριωτάκη.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΛΕΚΟΣ Ο ΚΟΛΥΒΑΣ ΕΙΜΑΙ. ΨΗΦΙΖΩ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΓΝΩΡΙΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΩ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Παιδια θα ψιφησω το Μιχαλη γιατι μεσα στο γηπεδο αποτελει πραγματικο ηγετη και αρχηγο, που ολοι μας πρεπει να σεβομαστε και ακουμε.Αργυρης Μυτακιδης